Strona internetowa dla firmy konstrukcji drewnianych
Modernizacja strony budowlanej
Poprzedniej stronie brakowało bardzo wielu podstawowych rzeczy takich jak, brak poprawnego menu, brak meta tytułów, opisów a nawet poprawnie oznaczonych nagłówków strony co powodowało, że główne nagłówki oznaczone były jako <p> (paragraf). Przełożyło się to na całkowity brak indeksowania w Google, ponieważ hasła kluczowe użyte na stronie kierowały w bardzo szerokie pojęcia jak “dom w 3 miesiące” czy “domy drewniane” przez co Google nie wiedziało co strona ma przedstawiać. Firmę budowlaną, sprzedaż domów…?
Strona przy modernizacji została mocno rozbudowana, nie tylko designem ale z naciskiem na pozycjonowanie. Jeszcze przed zaczęciem pracy, zostało znalezione 84 przydatnych słów kluczowych, które zostały wykorzystane na stronie. Dla strony również zostały stworzone ikony usług aby oferta nie tylko była merytoryczna ale ładna.
Pozycjonowanie lokalne strony budowlanej
Głównym założeniem było, aby stronę w końcu można było zobaczyć w Google i zyskać dzięki temu klientów. Dlatego tez każda podstrona zawiera wazne słowa kluczowe, zostały również przygotowane podstrony lokalne dzięki którym oferta w niektórych hasłach kluczowych widnieje na pierwszym miejscu w Google.