Pozycjonowanie stron internetowych AI

Chcesz aby Twoja strona internetowa codziennie, przez lata przyciągała czytelników? Zajmuję się również pozycjonowaniem stron internetowych przy pomocy autorskiego rozwiązania ze sztuczną inteligencją. Dzięki temu, jestem w stanie tworzyć artykuły czy podstrony mające pełnowartościowy tekst o długości 6000 do 10 tyś słów.

 

Artykuły te są tworzone kilkukrotnie szybciej niż przy ręcznym pisaniu całego tekstu. Dzięki czemu klient czyli Ty zaoszczędza nie tylko czas ale i sporą ilość pieniędzy.

 

Dzięki mojemu pozycjonowaniu, Twoja strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania pod dane frazy kluczowe, które zostają wpisane w wyszukiwarkę przez potencjalnego klienta.

https://bartcomposer.pl/wp-content/plugins/phastpress/phast.php/c2VydmljZT1pbWFnZXMmc3JjPWh0dHBzJTNBJTJGJTJGYmFydGNvbXBvc2VyLnBsJTJGd3AtY29udGVudCUyRnVwbG9hZHMlMkYyMDIzJTJGMDQlMkZzdGF0eXN0eWtpMi5wbmcmY2FjaGVNYXJrZXI9MTY4MDQ0NDM1Ni0yMTM1NTcmdG9rZW49NDYwOTVkNjRmMDk3ZDMxYw.q.png

Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie stron internetowych?

Odpowiedź jest prosta: czas i wiedza. Przy samodzielnej pracy nad SEO, nauczenie się wszystkich technik i strategii może zająć wiele miesięcy, a nawet lat. Sporo godzin przed komputerem, przyswojenie dużej ilości informacji – to może być przytłaczające. Osoba zajmująca się pozycjonowaniem dysponuje wiedzą oraz doświadczeniem, które pozwala na efektywną pracę od samego początku.

 

Jeśli chodzi o czas, to pozycjonowanie strony to proces długoterminowy. Nie ma szybkich rozwiązań punktowych, które mogłyby doprowadzić do magicznego sukcesu. To stała i regularna praca, monitorowanie zmian w algorytmach Google i dostosowywanie strategii.

 

Zlecanie pozycjonowania stron internetowych to także pewnego rodzaju gwarancja jakości. Ja czy inni zajmujący się pozycjonowaniem stron internetowych mamy odpowiednie narzędzia oraz procedury, które przewidują możliwe problemy i znajdują na nie rozwiązania zanim nawet się pojawią.

 

Dodatkowo, profesjonalni specjaliści SEO są na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Techniki stosowane jakiś czas temu mogą teraz nie być już skuteczne a nawet prowadzić do kar ze strony Google. Ekspert od SEO wie, jak dostosować strategię tak aby była ona zgodna z najnowszymi wytycznymi silników wyszukiwania.

 

Podsumowując, zlecenie pozycjonowania strony internetowej to inwestycja nie tylko w widoczność Twojej marki w sieci, ale także oszczędność czasu i energii na naukę i ciągłą aktualizację swojej wiedzy o SEO.

Pozycjonowanie stron internetowych AI - szczegóły mojej oferty

Czym dokładnie różnią się moje artykuły od innych lub od copywritera piszącego wszystko samodzielnie? Zapraszam do pełnego przeczytania mojej oferty aby zrozumieć cały potencjał mojej aplikacji.

1. Inne oferty pozycjonowania AI

Zacznijmy od tego, że wiele ludzi oferuje pozycjonowanie stron internetowych przy pomocy sztucznej inteligencji. Ale w większości przypadków nie warto korzystać z tego, dlaczego?

 

Wiele z nich używa interfejsu chatu GPT – o którym ostatnio głośno, co gorsza używają darmowej wersji która jest dosyć mocno ograniczona “umysłowo”. Bazuje ona na bazie danych dostępnych do roku 2021. Co prawda są to bardzo wartościowe dane ale aby wybić się między konkurencją potrzeba być aktualnym ze wszelkimi trendami. Dodatkowo jakość interpretacji poleceń i zapamiętywania ich jest bardzo ograniczona, więc wszelkie złożone polecenia nie mają po prostu sensu.

 

Podsumowując, tak da się napisać artykuł w darmowej wersji czatu GPT, ale artykuł taki będzie prawdopodobnie uznany za spam, a pozycja jego w google będzie 99+ czyli bardziej pomocnym dla strony by było, jakby go nie było 🙂 

2. Autorskie rozwiązanie pozycjonowania stron

Dobrze więc czym różnie się od innych? Tym, że stworzyłem własną aplikację łączącą się przez API key płatnej wersji open AI. Aplikacja ta działa w ten sposób, że jest ciągle uczona działania i nie zapomina doświadczenia zdobytego przy pisaniu ostatnich artykułów. Ma pełną świadomość tego co już napisała więc nie będzie pisać 5000 słów o niczym lub tego samego generując spam. Aplikacja ta jest w stanie dla pojedynczego artykułu zapamiętać aż do 16 tyś słów z polecenia i zadania aby stworzyć artykuł, dlaczego jest to tak ważne?

 

Aplikacja pierwsze sprawdza top 5 stron internetowych w danej branży, z czego pobiera jak najwięcej najlepszych rozwiązań konkurencji, ich słowa kluczowe, długość artykułów i zawarte w nich schematy HTML. Następnie mając na uwadze konkurencje tworzy artykuł na temat który jej podam. Artykuł który generuje jest całkowicie pozbawiony plagiatu, nie kopiuje zdań a tworzy własne. Dalszy opis działania aplikacji znajdziesz poniżej, bo jest to sam “czubek” jej możliwości.

Autorskie rozwiązanie

API

Stworzyłem aplikację dzięki której jestem w stanie sprawdzać dziesiątki stron konkurencji aby wyłapywać ich najmocniejsze strony.

Jakość tekstu

Jakość pisanego tekstu przez moją aplikacje ciągle jest sprawdzana przez szereg systemów pod względem stylistycznym, ortograficznym i całokształtu wartości artykułu

Autorytet merytoryczny

Stworzę dla Twojej strony, dużą liczbę wartościowych artykułów, dzięki którym podbijesz autorytet a Google będzie musiało pokazywać Twoją treść wysoko.

3. Jakość tekstu i nakuka Twojej strony internetowej

Jakość tekstu, który jest generowany zawsze jest zgodny z tematyką, niepowielany i sprawdzany przez kolejne narzędzie którego zadaniem jest sprawdzenie tekstu czy nie zawiera przejęzyczeń czy błędów stylistycznych. Tekst jest łatwy dla każdego do przeczytania, bo nie zawiera technicznego słownictwa ani zbyt prostego.

Dodatkowo każdy wygenerowany artykuł jest zapisywany w pamięci aplikacji. Sztuczna inteligencja dokładnie wie, jakie artykuły są już dostępne na Twojej stronie, dzięki temu tworzy automatycznie linki wewnętrzne w artykułach.

 

Na przykład. Twoja strona to sklep z butami. Posiadasz oferty sprzedaży 4 modeli butów sportowych. Artykuł napisany przez aplikacje będzie o tym wiedział i zamiast napisać o modelach których nie sprzedajesz, napisze o tych które sprzedajesz i je podlinkuje. Przykład takiego modułu sklepowego znajdziesz tutaj artykuł został napisany tylko i wyłącznie według rzeczy które już są dostępne na stronie.

 

Normalnie w celu pozycjonowania stron, nie tworze takich artykułów, a wykorzystuję główny moduł aplikacji która tworzy bardzo długi wyczerpujący temat tekst. Dlaczego? Mając nową stronę, lub stronę która nie jest już jakoś wypozycjonowana bardzo ważnym jest bycie innym od reszty. Co możemy zaoferować takiego aby Google nas zauważyło? Stworzyć bardzo dobry i długi artykuł który daje wartościowy tekst dla czytającego z wykorzystaniem wielu formatowań HTML, zdjęć i linków wewnętrznych i zewnętrznych.

4. Jedno kliknięcie i .... gotowe?

No nie… Stworzenie artykułu, który będzie się dobrze pozycjonował i tak pochłonie wiele czasu. Aby stworzyć artykuł wysokiej jakości potrzeba zrobić jeszcze szereg czynności, czyli :

 

  1. Stworzyć mapę autorytetu.
  2. Rozplanować strukturę artykułu, stworzyć nagłówki odpowiedniej wielkości i ich ilości H1 -> H2 -> H3 -> H4
  3. Dodać jak największą ilość formatowania HTML dla tekstów.
  4. Przeredagować tekst i zadbać o odpowiednią ilość nie tylko poszczególnych słów kluczowych ale i semantycznych słów kluczowych.
  5. Dodać odpowiednie zdjęcia i grafiki do artykułu w odpowiednich miejscach, ich ilość jest zależna od długości tekstu.
  6. Stworzyć strukturę linkowania wewnętrznego Twojej strony.
  7. Stworzyć linkowanie zewnętrzne jeżeli jest to możliwe ( np. przy opisywaniu jakiegoś produktu powinno się dodać link wychodzący do strony producenta).
  8. Stworzyć FAQ   

 

Tylko po co? Każda z tych czynności i kilku więcej – bardziej technicznych, bardzo pozytywnie wpływa na pozycjonowanie nie tylko poszczególnego artykułu ale i całej strony. Wszystko to jest tworzone aby z czasem Twoja strona pięła się bardzo mocno w rankingu. Mając tylko 4 artykuły, w którym każdy pojedynczy posiada 8 linków wewnętrznych i 3 zewnętrzne będziesz mieć łącznie 32 linki wewnętrzne i 12 zewnętrzne. Teraz pomyśl gdy z biegiem czasu będziesz mieć 50 artykułów. Stworzy to, bardzo mocny autorytet merytoryczny

5. Autorytet merytoryczny

Istnieje wiele sposobów na pozycjonowanie. Wybrałem jedną z najefektywniejszych i najnowszych technik. Jest ona dedykowana nowym stroną internetowym oraz tym, które mają trudności z pozycjonowaniem.

 

Polega to na tworzeniu wielu wartościowych artykułów o tematyce związanej z waszą stroną. Na przykład, jeśli prowadzicie sklep internetowy ze sprzętem wędkarskim,  stworzę bogatą mapę słów kluczowych, obejmujących szerokość tematyczną wędkarstwa: najlepsze przynęty, wędki, haczyki, techniki połowu, a nawet niezwiązane bezpośrednio ze sklepem informacje, takie jak najlepsze łowiska w Polsce. W ten sposób mając mapę autorytetu dla słów kluczowych, która obejmuje dziesiątki, a nawet setki fraz, dla których będę mógł napisać odpowiednie artykuły.

Przykładowe artykuły stworzone z pomocą mojej aplikacji

Chcesz uzyskać wycenę?

Potrzebujesz strony internetowej?

Twojej strony nie widać w Google?

Bartcomposer@gmail.com

Oni już mi zaufali

Współpraca przebiegła bardzo dobrze, stworzył piękną funkcjonalną i responsywną a przede wszystkim nowocześnie wyglądającą stronę dla mojego portfolio.
Julia
Grafik komputerowy
Polecam gorąco, bardzo dobry kontakt jak i w zrozumiały sposób zostały przekazane mi techniczne aspekty strony, pełen profesjonalizm.
Trenerka Ewa
Właścicielka Sali Fitness
Polecam, zleciłem modernizację starej strony, na każdym etapie wykazał się profesjonalnością i determinacją do spełnienia oczekiwań. Strona wygląda teraz świetnie.
Konrad
Właściciel serwisu

Często zadawane pytania

Znajdziesz tutaj najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Pamiętaj, że możesz napisać do mnie, jeżeli masz jakieś inne pytanie.

Sztuczna inteligencja może pomóc w pozycjonowaniu strony internetowej poprzez analizę danych, identyfikację słów kluczowych, optymalizację treści, monitorowanie konkurencji i dostarczanie danych analitycznych, co przyczynia się do poprawy widoczności i pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Czas potrzebny na pozycjonowanie strony internetowej przy użyciu sztucznej inteligencji zależy od wielu czynników, takich jak aktualny stan strony, konkurencyjność branży, zakres prac i oczekiwane cele. W większości przypadków proces ten może trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy, w zależności od skomplikowania i rozmiaru projektu.

Pozycjonowanie strony internetowej przy użyciu sztucznej inteligencji może być skuteczne dla większości branż. Sztuczna inteligencja może dostarczać wartościowe informacje dotyczące konkurencji, analizować trendy rynkowe, optymalizować treści i monitorować wyniki. Wszystko to pomaga w osiągnięciu lepszej widoczności i pozycji w wyszukiwarkach, niezależnie od branży, chociaż konkurencyjność i złożoność rynku mogą mieć wpływ na tempo i wyniki pozycjonowania.

Niestety nie, aplikacja tak na prawdę nigdy nie miała zostać stworzona aby zostać wypuszczona na “rynek” dlatego też nie jest zbyt przyjazna dla osób nieobeznanych w temacie. Krótko mówiąc jest to po prostu konsola poleceń do której wpisuje się odpowiednie komendy. Projekt miał być wykorzystany na początku jako “test” dla mojej witryny po przeanalizowaniu efektów i kosztów z tym związanych zdecydowałem dodać to jako usługę.